close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שף פרטי עד הבית: לאיזה אירועים זה מומלץ?

שף פרטייד אלול, תשפג31/08/2023

בשנים האחרונות המגמה היא לשכור את שירותיו של שף פרטי שהוא יצירתי מאד, בעל ידע וניסיון רב ולכן הוא מציע תפריטים יוצאי דופן ומעוררי השראה

תגיות:
צילום: canva

כל מי שמארגן אירוע משפחתי או עסקי מעוניין שתהיה זו הצלחה גדולה והאורחים ייהנו מקולינריה ברמה גבוהה. בעבר מארחים רבים הכינו את האוכל בעצמם ולכן הגיעו ליום האירוע חסרי כוחות ולא נהנו ממנו באופן מלא, כיוון שהיו עסוקים בענייני הלוגיסטיקה והמזון. לכן בשנים האחרונות המגמה היא לשכור את שירותיו של שף פרטי שהוא יצירתי מאד, בעל ידע וניסיון רב ולכן הוא מציע תפריטים יוצאי דופן ומעוררי השראה.

אחת ההצלחות הגדולות בשנים האחרונות היא הכנה של שולחן שוק בשרי .

צילום: canva
מדובר בשולחן ארוך שהוא כמו מזנון והוא עמוס בכל טוב. קו החשיבה הוא לאפשר לאורחים להתקרב למזנון ולבחור את המטעמים שהם מעוניינים לאכול. כך הם מניחים בצלחת שלהם אפשרויות שונות של מאכלים כדי לטעום ממגוון האפשרויות המוצעות להם. בשולחן זה אפשר למצוא לדוגמה לחמניות עם המבורגרים מעולים וכל התוספות, חלה עם שניצל קריספי, מטוגנים שונים, שלל ירקות צבעוניים ועוד.

הזמנה של שף פרטי
שף פרטי מתאים לאירועים משפחתיים שונים כמו בר מצווה, חתונה, יום הולדת עגול כמו 50 , 70 או כל אירוע משפחתי משמח אחר. זו ההזדמנות לפגוש את קרובי המשפחה ולכן התוספת הקולינרית היא חשובה ביותר. השף הפרטי מבצע סיעור מוחות עם המארחים כדי לשמוע מיהו הקהל שאמור להגיע לאירוע. אם מדובר במשפחות שיש בהן הן מבוגרים והן ילדים, מבוגרים בלבד או בני נוער. בהתאם לכך הוא יסווג את התפריט שהוא המתאים ביותר לכל סוג של קהל.

החשיבות של הניסיון הגסטרונומי
שף פרטי עורך אירועים משפחתיים רבים ולכן הוא יודע במדויק מהם המאכלים הנדרשים ביותר, כיוון שהמגשים האלו נותרים ריקים בסוף הערב וזאת לעומת מטעמים אחרים שאין להם דרישה רבה ולכן המגשים נותרים מלאים או חצי מלאים בסוף האירוע. לכן השיטה הנכונה היא לשמוע מהשף הפרטי את ההצעות שלו לתפריט על פי גילם של המוזמנים, הכמות הצפויה של האורחים ופרמטרים נוספים כמו אורחים צמחונים וטבעונים.

השף יציע את המעטפת הקולינרית שתעניק מענה לכולם, כמו לדוגמה שולחן שוק שיש בו גם סושי עם דגים וגם סושי ללא דגים, בשרים שונים, צ'יפס מתפוחי אדמה ומבטטה, מאפים כמו בורקס עם בשר, עראיס, טורטיות עם חזה עוף, שווארמה מפרגיות עם שומן כבש ועוד.

אירועים עסקיים
לכל אירוע עסקי יש מטרה כמו השקה של קו ייצור חדש, מפגש עובדים וקולגות, מפגש לסוף שנה ועוד. הערך המוסף של כל אירוע כזה הוא חשוב ביותר ולכן מתגבשת חשיבה על התפריט המנצח. בהתאם למיקום בו ייערך האירוע, השף הפרטי ממליץ על ההרכב של המטעמים או לחלופין יציע שירות של מנגליסט שיכין בשר על האש מנתחים משובחים, לשביעות רצונם המלאה של אנשי העסקים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה